skike v9 Tour 200

Novinka
Značka: Skike
ZdarmaZdarma 16 290 Kč –5 %
GYQH 169
16 290 Kč –5 % 15 490 Kč
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
12.12.2019

skike v9 Tour 200 -  Model v9 Tour navazuje na populární model v9 Fire 200, uživateli však přináší jiné uchycení "vázání" pod botou. Celý mechanismus se zvedá více ve špičce a jeho zdvih je regulovatelný. Díky tomuto uchycení tak poteší zájemce, kteří dávají přednost klasice. Další změnou je o 3 cm delší rám. Ostatní části jsou shodné s modelem v9 Fire 200. Díky větším kolečkům 200 mm s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén, již nebude "žádná" cesta problém. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Jako u modelu v9 Fire je i zde možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou. Upozorňujeme, že fixace se provádí šroubků a dodaného příslušenství.

Banner-Skier---poradit

Detailní informace

Detailní popis produktu

skike v9 Tour 200 -  Model v9 Tour navazuje na populární model v9 Fire 200, uživateli však přináší jiné uchycení "vázání" pod botou. Celý mechanismus se zvedá více ve špičce a jeho zdvih je regulovatelný. Díky tomuto uchycení tak poteší zájemce, kteří dávají přednost klasice. Další změnou je o 3 cm delší rám. Ostatní části jsou shodné s modelem v9 Fire 200. Díky větším kolečkům 200 mm s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén, již nebude "žádná" cesta problém. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Jako u modelu v9 Fire je i zde možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou. Upozorňujeme, že fixace se provádí šroubků a dodaného příslušenství.

  • Modelový rok : 2019
  • Pneumatiky: nafukovací gumové pláště Major Grip s duší, rozměr kol: 200 x 50 mm, vrozek pláště je hrubší než na fotce, stejný jako na videu.
  • Ložiska : kuličková ložiska ABEC 7
  • Kolečka : 200 mm kolečka, ( 200 x 50 ) přední se zpětnými zámky Reverselock ( zabraňující protočení vzad ). Rozchod kol max. 620 mm. Variabilně lze dokoupit a vyměnit za menší a užší 150 mm, např. z modelu skike v9 Fire 150.
  • Materiál : hliník / plast
  • Hmotnost : 2,9 kg kus /  5,8 kg  pár
  • Velikost bot : cca EU 36 - 47
  • Maximální nosnost : 120 kg ( doporučujeme do cca 110 kg )
  • Maximální tlak : 5,5 atm.
  • Brzdy : 2x patentovaný, nastavitelný brzdový systém (zpomalovací účinek brzd dosahuje hodnoty > 6,5 m/s)
  • Další vybavení : Délkově nastavitelný držák kolem paty pro různou velikost obuvi, Patentovaný systém nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu(přispůsobení pro nohy typu X/O ).

Jízda na skike je v podstatě samostatná všestranná sportovní disciplína, protože lidé, kteří jezdí na skike trénují více než 95 % svých svalů a to v přírodě a téměr v každém terénu. Jízda na skike je také určená k podpoře Vašeho oblíbeného sportu jako náhrada a doplňková sportovní činnost. Budete mít možnost celoročně zvyšovat Vaši sportovní výkonnost v případě, že se nemůžete věnovat Vaší oblíbené sportovní činnosti. Skike můžete využít jako doplněk k jízdě na kole, běžeckému lyžování a k dalším sportovním aktivitám. Propracovaný vzhled, nafukovací pneumatiky, vysoce účinné, patentované brzdy a chytré nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu (postavení nohou typu O a X) nabízí nový způsob trávení času pod širým nebem bez ohledu na rovinatost terénu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Skike
Hmotnost: 8 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 18.10.2019
+ Pohyb podobný běžkám
- Průchodnost 200mm kol terénem je relativně nízká

Po čtyřech vyjížďkách (70km, 1400m převýšení) mám tyto poznatky: Bruslení po hladkém asfaltu je vynikající se stejnou, nebo možná i trochu vyšší rychlostí než v ideálních podmínkách na sněhu. Bruslení do kopce lesní cestou s menšími volnými kameny značně problematické. Když najedete byť na malou překážku, či kámen v momentě kdy "doklouzávate", noha se zasekne. To platí i o "klasice" jen s tím, že Skike špatně vedou směr, proto na klasický skluz jako na běžkách zapomeňte. Přesto jste do kopce nejméně stejně rychlí jako při běhu. Rovnováha na Skike je pro mě horší a dolů jsem ze začátku jezdil poloviční rychlostí než nahoru. Brzdy fungují dobře. Skike se mi zdá být ideální náhrada za podzimní běh, když už vás bolí klouby a nebo si je nechcete opotřebovávat.