Pátek 19.4. - Prodejna Praha - Zavřeno

skike v9 FIRE 200

ZDARMAZDARMA
XRBK 169
15 490 Kč
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
23.4.2024
Možnosti doručení

skike v9 FIRE 200Terénní skike s volnou patou na bruslení i občasnou klasiku ( patu lze v případě zájmu zafixovat ). Model v9 Fire vychází z historicky populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem a vyšším profilem pneu, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky dodanému příslušenství je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. Z praxe je nejlepší nechat na bruslení patu volnou.

Novinka pro sezonu 2024 - 5 letá záruka od výrobce.

Banner-Skier---poradit

Detailní informace

Detailní popis produktu

skike v9 FIRE 200 - terénní skike s volnou patou na bruslení i občasnou klasiku ( patu lze v případě zájmu zafixovat ). Model v9 Fire vychází z historicky populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem a vyšším profilem pneu, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky dodanému příslušenství je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. Z praxe je nejlepší nechat na bruslení patu volnou.

Nejčastěšjší otázkou, se kterou se na nás zákazníci obracejí je zda koupit skike v9 Fire 150 / 200 nebo Tour 150 / 200 ?. Naše stručná odpověď : pokud budete z cca 90 % bruslit na relativně pěkném asfaltu, tak Vám stačí a jsou vhodnější skike v9 Fire 150. Pokud bude asfalt již poměrně hrubý, rozbitý, budou tam kamínky nebo se bude jednat o různé ( sjízdné ) hrubší cesty ( šotolina apod ), tak jednoznačně v9 Fire 200. Vyšší profil 200 mm pláště, bude lépe tlumit nerovnosti, jízda bude komfortnější než u plášťů 150 mm.  Model Tour je určený pro ty, kteří budou se skike více "chodit" do kopců apod., něco jako letní náhrada za skialpové lyže.

  • Modelový rok : 2024
  • Pneumatiky: nafukovací gumové pláště Major Grip s duší, rozměr kol: 200 x 50 mm, vrozek pláště je hrubší než na fotce, stejný jako na videu.
  • Ložiska : kuličková ložiska ABEC 7
  • Kolečka : 200 mm kolečka, ( 200 x 50 ) přední se zpětnými zámky Reverselock ( zabraňující protočení vzad ). Rozchod kol  590 mm. Variabilně lze dokoupit přechodovou sadu a předělat na model s menšími kolečky v9 Fire 150.
  • Materiál : hliník / plast
  • Hmotnost : 2,6 kg kus /  5,2 kg  pár
  • Velikost bot : cca EU 36 - 47
  • Maximální nosnost : 120 kg ( doporučujeme do cca 110 kg )
  • Doporučený tlak : 4 - 5 atm ( cca 55 - 70 psi ), maximální možný tlak 75 psi.
  • Brzdy : 2x patentovaný, nastavitelný brzdový systém (zpomalovací účinek brzd dosahuje hodnoty > 6,5 m/s)
  • Další vybavení : Délkově nastavitelný držák kolem paty pro různou velikost obuvi, Patentovaný systém nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu(přispůsobení pro nohy typu X/O ).

Jízda na skike je v podstatě samostatná všestranná sportovní disciplína, protože lidé, kteří jezdí na skike trénují více než 95 % svých svalů a to v přírodě a téměr v každém terénu. Jízda na skike je také určená k podpoře Vašeho oblíbeného sportu jako náhrada a doplňková sportovní činnost. Budete mít možnost celoročně zvyšovat Vaši sportovní výkonnost v případě, že se nemůžete věnovat Vaší oblíbené sportovní činnosti. Skike můžete využít jako doplněk k jízdě na kole, běžeckému lyžování a k dalším sportovním aktivitám. Propracovaný vzhled, nafukovací pneumatiky, vysoce účinné, patentované brzdy a chytré nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu (postavení nohou typu O a X) nabízí nový způsob trávení času pod širým nebem bez ohledu na rovinatost terénu.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: kolečkové lyže
Hmotnost: 4 kg
5
10x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 17.1.2024
Ze strany prodejce maximálně profesionální přístup, v případě obtíží či dotazů je majitel velice ochotný. Samotný produkt je skvělý. Obchod mohu jen doporučit
5
KB Avatar autora | 5.12.2022
Skike splnily mé očekávání, mám na trénování před zimou. Zatím jsem zkoušel na starší lesní asfaltce a s přehledem to zvládají.
5
MC Avatar autora | 10.4.2022
Teprve se s nimi seznamuji, ale už teď jsem nadšený. Zkoušel jsem různé povrchy a žádné velké problémy... Ještě vypilovat techniku a můžu i do náročného terénu. Bruslení je pro mě téměř totožné jako u klasických běžek... Klasika je horší kvůli nižšímu zdvihu, ale s tím jsem počítal, protože jsou určeny hlavně na bruslení...
5
Avatar autora | 22.2.2021
jezdim pravidelne od roku 2017. Skvela volba pro aktivni jarni, letni, podzimni sportovani. Naprosto ocenuji moznost jezdit i po stezkach a v terenu, ktery neni uplne hladky a diky tomu tak muzete objevovat nove trasy. V zime bezky, v lete Skike. Super!
4
RT Avatar autora | 26.10.2020
1 kolečko se netoci hladce, trochu drhne, jinak výborná věc! Díky. Užívám si skialpinismus až do 30° sklonu nahoru i dolů, do 10m i 35°. Kameny i kořeny pomalou jízdou skike 200 zvládá. Ještě piluji techniku.
5
MS Avatar autora | 4.5.2020
Zatím veliká spokojenost. Měl jsem podobný produkt s kolečky 150 mm. Zde jsem byl limitován sníženou průjezdností terénu. Se SKIKE v9 fire 200 se dostávám do těch nejsložitějších terénů. Se zvýšenou opatrností projedu téměř to samé jako na mtb. Se svým devitiletým synem si užíváme společné výlety. On mi stačí a já se i na poměrně krátké trati unavím ( 10 - 20 km ,podle profilu tratě ). Jezdíme v okolí Trutnova , Jestřebí hory, Rýchory, Ratibořice. Po krátkém sžití nemám problém jet volný styl i klasiku. Vždy se krásně přizpůsobím terénu. Jsem mile překvapen jak lyže příjemně čitelně brzdí. není problém sjet téměř jakýkoliv kopeček, jen je nutné si přečíst povrch, aby nedošlo při brzdění k prosmeknutí koleček. Díky rychlému upnutí nohy do lyže, je lepší nepřeceňovat své síly a holt kousek popojít. Radši kousek popojít, než skončit v nemocnici :-). Za mě super.
5
PL Avatar autora | 6.7.2019
Na Skike V9 Fire 200 jsem přešel z modelu V7 Plus na kterém jsem jezdil cca 2 měsíce. Měl jsem doma pro porovnání i testovací kus V9 Fire 200. Kdo by stejně jako já měl obavy, že to s velkými koly bude mít nejen výhody, ale i nevýhodu v náročnější jízdě tak se nemusí obávat. Sice neustále pomalinku zlepšuji techniku pohybu, ale i tak ihned po přechodu na V9 i při opakovaném porovnávání s V7 Plus je jízda nejen o něco snazší a rychlejší, ale možná je ještě větším bonusem mnohem stabilnější pozice kotníku. Navíc uchycení boty samo o sobě tolik neškrtí nohu v oblasti nártu. Volná pata je také k nezaplacení stejně jako reverselocky. Jízda na horším povrchu neporovnatelně lepší. Opravdu povedené kolečkové běžky pro ty, co stejně jako já nemají v okolí dostatek tras s perfektním povrchem. Jinak koho by zajímala rychlost pohybu, tak dlouhodobě netrénovaný běžkař jako já dokáže na slušném povrchu po rovině jet okolo 3:30/km a táhlý pozvolný kopec pod 5min/km. Z kopce je to spíš o odvaze kdy kolem 2:30/km již raději brzdím... Kolečkové běžky jsou první sport, kde nekoukám kolik mám za sebou km, ale jízdu si užívám ;-)
5
Avatar autora | 1.11.2018
+ Perfektní do nerovného terénu - lesní cesty apod. Na asfaltu samozřejmě velmi pohodová jízda, stylem velmi blízká klasickým běžkám.

5
JM Avatar autora | 26.6.2018
- mám zatím jen pár km, ale kdo chce i mimo asfalt můžu doporučit - super nastavení odklonů- korekce nohy do "O" nebo "X" - silné a dobře seřiditelné brzdy - pláště v terénu "drží" a ani do kopce neprosmekávají - při první jízdě přiložené nářadí ssebou a seřídít přední kolečka, aby lyže jely rovně. Manuál u ních nebyl, tak mě to trošku polekalo, ale na youtube jsou návody - není to nic složitého - asi i díky větším kolům jsou trošku těžší. Pouze na asfalt bych volil nějaký lehčí (a levnější) model pouze na bruslení - klasika na asfaltu je dost složitá, lyže moc nevedou - klasika funguje bezvadně v terénu do kopce. Po úzkých pěšínkách, kde se stejně bruslit nedá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: