Obchodní podmínky
Obchodní podmínky, nákupní a reklamační řád
Dodavatel - prodávající
- skier.cz, s.r.o
- Hrubého 1201/10, 182 00 Praha 8 ( fakturační adresa )
- Provozovna - prodejna ( osobní odběr / vrácení zboží ) : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
- Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
- Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
- IČO: 24810614 DIČ : CZ24810614
- Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
- Číslo účtu: 43-8745410297/0100
- e-mail: info@skier.cz
tel.: + 420 602 630 391
( dále jen „dodavatel / prodávající“ )
1. Objednání zboží / uzavření kupní smlouvy
Veškeré prodávané zboží přes webové stránky a e-shop skier.cz je nové s plnou zárukou min. 24 měsíců. Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy je možné :
a) Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.
b) Telefonicky : Objedání zboží, uzavření kupní smlouvy je možné provést také telefonicky na telefoním čísle 223 011 948 nebo Mobil: + 420 602 630 391
c ) E-mailem : písemně na e-mail info@skier.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmění a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.
d) Veškeré zboží je možné si také přímo osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky.
1.2 Zrušení objednávky zboží před expedicí nebo osobním odběrem ( vypršení rezervace )
Zákazník má právo odstoupit od objednávky zboží před jeho expedicí, což provede zpravidla písemnou formou. V případě, že dojde k expedici zboží postupuje se dle čl. 7 ( vrácení zboží a odstoupení od smlouvy do 14 dní ). Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Většinou z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti produktů, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel produktů přerušil výrobu nebo dovoz produktů. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 3 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány. Prodloužení doby rezervace možné pouze po dohodě. Objednávky s platbou běžným bankovním převodem budou v případě neuhrazení do 2 pracovních dnů, také automaticky stornovány.
2. Možnosti Platby
Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta, PPL nebo DPD - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na základě plat. údajů před dodáním zboží. On-line platební kartou či on-line převodem přes platební bránu gopay
3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží
a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8
- Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
- Otevírací doba : viz kontakty/prodejna
b) Zaslání Českou poštou, PPL nebo DPD - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte. Nabídka dopravce se může lišit s ohledem na rozměr a povahu zboží. Rozměrné zboží nad cca 60 cm není zasíláno Českou poštou a nad 120 cm PPL. Rozměrné ( dlouhé ) zboží je zasíláno společností DPD. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
c ) Zahraniční balík - Slovensko do 2 prac. dnů od odeslání na Vámi uvedenou adresu.
4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží
a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě během otevírací doby
b) Česká pošta, PPL nebo DPD - zboží kde je uvedeno SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí Vaší objednávky. V případě běžné platby převodem se doba prodlužuje o dobu než dojde k připsání platby na účet. V ostatních případech dle informací u produktu. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
Rozměrné zásilky ( jako např. lyže či hole ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.
5. Ceny dopravy a dobírky
a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma
b) Zásilky po ČR
PPL Private - doručení dopravcem PPL nebo DPD na adresu domů či do zaměstnání. Dopravce DPD je v nabídce primárně u rozměrného zboží ( lyže + hole ). Dopravce PPL není v nabídce u zboží nad cca 120 cm ( lyže, hole apod ).
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 109 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )
PPL Parcel shop - doručení na Vámi vybrané výdejní místo PPL v ČR
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 99 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )
Česká pošta balík do Balíkovny :
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 25 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 65 Kč ( + 25 Kč při platbě dobírkou )
Česká pošta balík do ruky vel. S/M ( balík nejdelší strana cca 50 cm, vhodné pro merino Icebreaker, rukavice, sandále, trekové boty, menší batohy, lyžařské boty, vaky na lyže a boty, helmy a vše drobné co se dá zabalit do balíku s nejdelší stranou cca 50 cm )
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 129 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )
Česká pošta balík na poštu vel. S/M ( balík nejdelší strana cca 50 cm, vhodné pro merino Icebreaker, rukavice, sandále, trekové boty, menší batohy, lyžařské boty, vaky na lyže a boty, helmy a vše drobné co se dá zabalit do balíku s nejdelší stranou cca 50 cm )
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 109 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )
Dlouhé a rozměrné zboží ( lyže a hole ) nezasíláme z důvodu nepřiměřené ceny Českou Poštou, pouze společností DPD.
Zásilky na Slovensko
- nad celkovou hodnotu nákupu 10 000 Kč - Zdarma ( dopravné ) + 50 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
- hodnota nákupu 3 000 - 10 000 Kč - 95 Kč ( + 50 Kč při platbě dobírkou )
- do celkové hodnoty nákupu 3 000 Kč - 195 Kč ( + 50 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží na dobírku se uskutečňuje v EUR, dle kurzu Komerční Banky - devizi nákup platném v den odeslání.
6. Servis lyží a montáž vázání
Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.
V případě skialpových ( touringových ) lyží, kde při montáži dochází k vrtání do lyže a tedy nevratným úpravám na zboží, je před montáží vyžadována úhrada předem. Seřízení se z důvodu odlišného vypínacího mechanismu neprovádí na stroji. Toto ujednání neplatí pro sjezdové lyže.
7. Odstoupení od smlouvy / vrácení zboží / kupní ceny
Zakoupené zboží je možno standardně vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí, v případě, že zboží nakupujete jako běžný spotřebitel. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli / prodávajícímu doručeno písemné odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo nepoužívané, úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu nového zboží, tedy takovém v jakém kupující zboží převzal. Upozorňujeme, že v případě obuvi, je součástí zboží i originální krabice s údaji o typu a velikosti obuvi. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět prodávajícímu nese kupující. Dle § 1832 občanského zákoníku odst. 1 a 2 budou kupujícímu vráceny peněžní prostředky související s dopravou zboží od prodávajícího, pakliže byly nějaké účtovány do výše odpovídající nejlevnějšímu prodejcem nabízeného způsobu dodání zboží.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8. Prosíme neplést si provozní doručovací adresu s fakturační adresou, předejdete tak zbytečným nepříjemnostem se špatně zaslanou zásilkou.
Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete jej na adresu prodejny, Hrubého 1205/2, Praha 8 a k vrácenému zboží přiložte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz viz. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Nebo stačí též např. na kopii prodejního dokladu uvést výše uvedené. Peníze vracíme zpravidla 1 - 4 prac. dny po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit s ohledem na druh zasílaného zboží, tedy tak aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.
Dárky a slevové poukázky při vrácení zboží :
V případě, že se rozhodnete pro vrácení zboží, ke kterému byl poskytnut dárek ve formě zboží nebo dárková peněžní poukázka, je nutné vracet zboží, předmět koupě kompletní, tedy i včetně dárku zdarma. Pokud byla forma dárku poukázka na další nákup a původní zboží, ke kterému byla vydána je vráceno bude tato poukázka anulována, pokud se prodávající a kupující nedohodl jinak.
8. EET - informační povinnost :
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. V našem případě naleznete u dodaného zboží daňový doklad vždy v tištěné podobě, při platbách na prodejně v hotovosti či kartou pak obsahuje FIK kód.
9. Reklamace
Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží standardně 24 měsíců.
Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :
1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.
2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.
Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem
10. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869, http://coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.