Obchodní podmínky

Obchodní podmínky, nákupní a reklamační řád

 

Dodavatel - prodávající

  • skier.cz, s.r.o
  • Hrubého 1201/10,  182 00  Praha 8
  • Provozovna - prodejna : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
  • Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
  • Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
  • IČO:  24810614  DIČ : CZ24810614
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • Číslo účtu: 43-8745410297/0100
  • e-mail: info@skier.cz
    tel.: + 420 602 630 391

( dále jen „dodavatel“ )

1. Objednání zboží

a)  Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Telefonicky : Objedání zboží je možné provést také telefonicky na telefoním čísle 223 011 948 nebo  Mobil: + 420 602 630 391

c ) E-mailem : písemně na e-mail info@skier.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmění a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a  zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.

d)  Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky.

1.2 Zrušení objednávky zboží

Zákazník má právo odstoupit od objednávky, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 4 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány.

2. Možnosti Platby

Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta nebo PPL - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na základě plat. údajů před dodáním zboží.  On-line platební kartou přes platební bránu gopay

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8

  • Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
  • Otevírací doba : viz kontakty/prodejna

b) Zaslání Českou poštou nebo PPL - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte.

c ) Zahraniční balík - Slovensko do 48 hod od odeslání na Vámi uvedenou adresu.

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě

b) Česká pošta nebo PPL - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě platby předem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu.

Rozměrné zásilky ( jako např. lyže ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.

5. Ceny dopravy a dobírky

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma

b)  Zásilky po ČR ( Česká pošta nebo PPL ) :

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  109 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

Zásilky na Slovensko

  • Slovensko 209 Kč ( dopravné ) + 30 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
  • doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží se uskutečňuje v EUR ( v platném denním kurzu ).
6. Servis lyží a montáž vázání

Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.

7. Vrácení zboží / peněz

Zakoupené zboží je možno vrátit do 14 kaledářních dnů od jeho převzetí. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli doručeno odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo být nepoužívané, nepoškozené a nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován.

Snížení hodnoty zboží :

Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty, ceny zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nutné pro obeznámení se s ním ( vyzkoušení apod. )
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu, avšak toto nakládání je nepřiměřené a vede např. k jeho zašpinění, pomačkání, odření a jiné viditelné opotřebení.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží , prosíme kontaktujte nás osobně nebo písemně ( např. e-mailem či poštou ) uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze vracíme zpravidla neprodleně po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží.

8. EET - informační povinnost :

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. V našem případě nalzenete u dodaného zboží daňový doklad vždy v tištěné podobě, při platbách na prodejně v hotovosti či kartou pak obsahuje FIK kód. Při platbě on-line kartou přes platební bránu gopay je možné účtenku obsahující náležitosti dle platného zákona stáhnout on-line ihned po platbě.

9. Reklamace

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

10. Ochrana osobních údajů
S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat.  Tato data, včetně údajů o nákupech chráníme před zneužitím, považujeme je za důvěrná a zavazujeme se je neposkytovat žádné třetí straně.