Obchodní podmínky

Obchodní podmínky, nákupní a reklamační řád

 

Dodavatel - prodávající

  • skier.cz, s.r.o
  • Hrubého 1201/10,  182 00  Praha 8 ( fakturační adresa )
  • Provozovna - prodejna ( osobní odběr / vrácení zboží ) : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
  • Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
  • Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
  • IČO:  24810614  DIČ : CZ24810614
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • Číslo účtu: 43-8745410297/0100
  • e-mail: info@skier.cz
    tel.: + 420 602 630 391

( dále jen „dodavatel / prodávající“ )

1. Objednání zboží

a)  Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Telefonicky : Objedání zboží je možné provést také telefonicky na telefoním čísle 223 011 948 nebo  Mobil: + 420 602 630 391

c ) E-mailem : písemně na e-mail info@skier.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmění a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a  zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.

d)  Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky.

1.2 Zrušení objednávky zboží před expedicí nebo osobním odběrem ( vypršení rezervace )

Zákazník má právo odstoupit od objednávky zboží před jeho expedicí, což provede zpravidla písemnou formou. V případě, že dojde k expedici zboží postupuje se dle čl. 7 ( vrácení zboží a odstoupení od smlouvy do 14 dní ). Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Většinou z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti produktů, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel produktů přerušil výrobu nebo dovoz produktů. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 3 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány. Prodloužení doby rezervace možné po dohodě. Objednávky s platbou běžným bankovním převodem budou v případě neuhrazení do 2 pracovních dnů, také automaticky stornovány.

2. Možnosti Platby

Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta, PPL nebo DPD - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na základě plat. údajů před dodáním zboží.  On-line platební kartou či on-line převodem přes platební bránu gopay

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8

  • Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
  • Otevírací doba : viz kontakty/prodejna

b) Zaslání Českou poštou, PPL nebo DPD - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte. Nabídka dopravce se může lišit s ohledem na rozměr a povahu zboží. Rozměrné zboží nad cca 60 cm není zasíláno Českou poštou a nad 120 cm PPL. Rozměrné ( dlouhé ) zboží je zasíláno společností DPD. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.

c ) Zahraniční balík - Slovensko do 2 prac. dnů od odeslání na Vámi uvedenou adresu.

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě během otevírací doby

b) Česká pošta, PPL nebo DPD - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě běžné platby převodem se doba prodlužuje o dobu než dojde k připsání platby na účet. V ostatních případech dle informací u produktu. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.

Rozměrné zásilky ( jako např. lyže či hole ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.

5. Ceny dopravy a dobírky

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma

b)  Zásilky po ČR

    PPL

PPL Private - doručení dopravcem PPL nebo DPD na adresu domů či do zaměstnání. Dopravce DPD je v nabídce primárně u rozměrného zboží. Dopravce PPL není v nabídce u zboží nad cca 120 cm ( lyže, hole apod ).

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  109 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

PPL Parcel shop - doručení na Vámi vybrané výdejní místo PPL v ČR

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  99 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

logo-pošta

Česká pošta balík do Balíkovny :

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 20 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  49 Kč ( + 20 Kč při platbě dobírkou )

Česká pošta balík do ruky vel. S/M ( balík nejdelší strana cca 50 cm, vhodné pro merino Icebreaker, rukavice, sandále, trekové boty, menší batohy, lyžařské boty, vaky na lyže a boty, helmy a vše drobné co se dá zabalit do balíku s nejdelší stranou cca 50 cm )

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  129 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )

Česká pošta balík na poštu vel. S/M ( balík nejdelší strana cca 50 cm, vhodné pro merino Icebreaker, rukavice, sandále, trekové boty, menší batohy, lyžařské boty, vaky na lyže a boty, helmy a vše drobné co se dá zabalit do balíku s nejdelší stranou cca 50 cm )

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  109 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )

 

Dlouhé a rozměrné zboží ( lyže a hole ) nezasíláme z důvodu nepřiměřené ceny Českou Poštou, pouze společností DPD.

Zásilky na Slovensko

  • nad celkovou hodnotu nákupu 3 000 Kč 95 Kč ( dopravné ) + 30 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu 3 000 Kč - 195 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží na dobírku se uskutečňuje v EUR ( v platném denním kurzu ).
6. Servis lyží a montáž vázání

Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.

7. Vrácení zboží / peněz

Zakoupené zboží je možno standartně vrátit do 14 kaledářních dnů od jeho převzetí. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí, v případě, že zboží nakupujete jako běžný spotřebitel. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli / prodávajícímu doručeno písemné odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo nepoužívané, úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu nového zboží tedy takovém v jakém kupující zboží převzal. Upozorňujeme, že v případě obuvi, je součástí zboží i originální krabice s údaji o typu a velikosti obuvi. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět  prodávajícímu nese kupující. Dle § 1832 občanského zákoníku odst. 1 a 2 budou kupujícímu vráceny peněžní prostředky související s dopravou zboží od prodávajícího, pakliže byly nějaké účtovány do výše odpovídající nejlevnějšímu prodejcem nabízeného způsobu dodání zboží.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8

Snížení hodnoty zboží :

Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty, ceny zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nezbytně nutné pro obeznámení se s ním ( vyzkoušení velikosti apod. ). V případě zkoušení obuvi a oblečení prosíme dodržet veškeré hygienické standardy, např. zkoušet boty s čistou ponožkou a vyvarovat se znečištění podrážky.
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu, avšak toto nakládání je nepřiměřené a vede např. k jeho zašpinění, pomačkání, odření a jiné viditelné opotřebení.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete jej na adresu prodejny, Hrubého 1205/2, Praha 8 a k vrácenému zboží přiložte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz viz. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Stačí též např. na kopii prodejního dokladu uvést výše uvedené. Peníze vracíme zpravidla 1 - 4 prac. dny po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit s ohledem na druh zasílaného zboží, tedy tak aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.

Dárky a slevové poukázky při vrácení zboží :

V případě, že se rozhodnete pro vrácení zboží, ke kterému byl poskytnut dárek ve formě zboží nebo dárková poukázka, je nutné vracet zboží, předmět koupě kompletní, tedy i včetně dárku zdarma. Pokud byla forma dárku sleva ( poukázka ) na další nákup a původní zboží, ke kterému byla vydána je vráceno bude tato poukázka anulována, pokud se prodávající a kupující nedohodl jinak.

8. EET - informační povinnost :

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. V našem případě naleznete u dodaného zboží daňový doklad vždy v tištěné podobě, při platbách na prodejně v hotovosti či kartou pak obsahuje FIK kód.

9. Reklamace

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

10. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869, http://coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.

11. Ochrana osobních údajů
S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat. Více informací o ochraně osobních údajů a jejich zpracováním v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 naleznete zde.
 
12. Ukládání cookies
 
12.1 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
 
12.2 Správce používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním webu uživatel souhlasí s použitím zmíněné technologie.
 
Nezbytné cookies -  Cookies nezbytně nutné pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb. Pro použití těchto cookies není vyžadován souhlas. 
 
Analytické a marketingové cookies - Pro použití ostatních souborů cookies je vyžadován souhlas. Cookies spadající do této kategorie jsou využívány zejména pro anonymní sledování návštěvnosti a činnosti uživatelů na našich webových stránkách. Díky tomu můžeme sledovat, co se zákazníkům líbí a zlepšovat naše služby.
 
12.3 Používání cookies lze nastavit ve vašem prohlížeči. Pokud však zakážete používání všech cookies, nemusíte mít přístup ke všem funkcím a částem e-shopu. Svou volbu ohledně cookies můžete kdykoli změnit.