Vrácení, výměna nebo reklamace zboží

Odstoupení od smlouvy a reklamační řád je v plném znění obsažen v obchodních podmínkách, níže uvedené informace jsou pro Vaší rychlou orientaci, aby jste to nemuseli dlouze hledat.

V případě, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje máte možnost jej do 14 dnů vrátit nebo vyměnit. Výměna za jiné zboží je možná i po této lhůtě. Vrácení zboží je u nás jednoduché, stačí též např. na kopii prodejního dokladu uvést datum převzetí a číslo účtu pro vrácení peněz nebo využít vzorového formuláře viz, níže.

Peníze vracíme již zpravidla 1 - 4 prac. dny po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8. Prosíme neplést si provozní doručovací adresu s fakturační adresou, předejdete tak zbytečným nepříjemnostem se špatně zaslanou zásilkou. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit s ohledem na druh zasílaného zboží, tedy tak aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.

Reklamace :

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení