Vrácení, výměna nebo reklamace zboží

Odstoupení od smlouvy a reklamační řád je v plném znění obsažen v obchodních podmínkách, níže uvedené informace jsou pro Vaší rychlou orientaci, aby jste to nemuseli dlouze hledat.

V případě, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje máte možnost jej do 14 dnů vrátit nebo vyměnit. Výměna za jiné zboží je možná i po této lhůtě. Vrácení zboží je u nás jednoduché, stačí též např. na kopii prodejního dokladu uvést datum převzetí a číslo účtu pro vrácení peněz nebo využít vzorového formuláře viz, níže.

Peníze vracíme již zpravidla 1 - 4 prac. dny po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží ( odstoupení od smlouvy ). Ke zboží přiložte doklad o koupi.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8. Prosíme neplést si provozní doručovací adresu s fakturační adresou, předejdete tak zbytečným nepříjemnostem se špatně zaslanou zásilkou. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit s ohledem na druh zasílaného zboží, tedy tak aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.

Reklamace :

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník a to v případě, že se jedná o zboží pro nepodnikatelské užití spotřebitelem. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem