skike v9 FIRE 200

Tip
Značka: Skike
ZdarmaZdarma 13 890 Kč –8 %
XRBK 169
13 890 Kč –8 % 12 790 Kč
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
10.8.2020

skike v9 FIRE 200Terénní skike s volnou patou na bruslení i klasiku ( patu lze v případě zájmu zafixovat ). Model v9 Fire vychází z populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou jako je tomu např. u modelu v8 lift cross. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. V prodeji model 2020 s inovovaným nastavením brzdy.

Banner-Skier---poradit

Detailní informace

Detailní popis produktu

skike v9 FIRE 200Terénní skike s volnou patou na bruslení i klasiku ( patu lze v případě zájmu zafixovat ). Model v9 Fire vychází z populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou jako je tomu např. u modelu v8 lift cross. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. V prodeji model 2020 s inovovaným nastavením brzdy.

  • Modelový rok : 2020
  • Pneumatiky: nafukovací gumové pláště Major Grip s duší, rozměr kol: 200 x 50 mm, vrozek pláště je hrubší než na fotce, stejný jako na videu.
  • Ložiska : kuličková ložiska ABEC 7
  • Kolečka : 200 mm kolečka, ( 200 x 50 ) přední se zpětnými zámky Reverselock ( zabraňující protočení vzad ). Rozchod kol  590 mm. Variabilně lze dokoupit přechodovou sadu a předělat na model s menšími kolečky v9 Fire 150.
  • Materiál : hliník / plast
  • Hmotnost : 2,6 kg kus /  5,2 kg  pár
  • Velikost bot : cca EU 36 - 47
  • Maximální nosnost : 120 kg ( doporučujeme do cca 110 kg )
  • Maximální tlak : 5,5 atm.
  • Brzdy : 2x patentovaný, nastavitelný brzdový systém (zpomalovací účinek brzd dosahuje hodnoty > 6,5 m/s)
  • Další vybavení : Délkově nastavitelný držák kolem paty pro různou velikost obuvi, Patentovaný systém nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu(přispůsobení pro nohy typu X/O ).

Jízda na skike je v podstatě samostatná všestranná sportovní disciplína, protože lidé, kteří jezdí na skike trénují více než 95 % svých svalů a to v přírodě a téměr v každém terénu. Jízda na skike je také určená k podpoře Vašeho oblíbeného sportu jako náhrada a doplňková sportovní činnost. Budete mít možnost celoročně zvyšovat Vaši sportovní výkonnost v případě, že se nemůžete věnovat Vaší oblíbené sportovní činnosti. Skike můžete využít jako doplněk k jízdě na kole, běžeckému lyžování a k dalším sportovním aktivitám. Propracovaný vzhled, nafukovací pneumatiky, vysoce účinné, patentované brzdy a chytré nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu (postavení nohou typu O a X) nabízí nový způsob trávení času pod širým nebem bez ohledu na rovinatost terénu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Skike
Hmotnost: 5 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
5x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
MS Avatar autora | 4.5.2020
Zatím veliká spokojenost. Měl jsem podobný produkt s kolečky 150 mm. Zde jsem byl limitován sníženou průjezdností terénu. Se SKIKE v9 fire 200 se dostávám do těch nejsložitějších terénů. Se zvýšenou opatrností projedu téměř to samé jako na mtb. Se svým devitiletým synem si užíváme společné výlety. On mi stačí a já se i na poměrně krátké trati unavím ( 10 - 20 km ,podle profilu tratě ). Jezdíme v okolí Trutnova , Jestřebí hory, Rýchory, Ratibořice. Po krátkém sžití nemám problém jet volný styl i klasiku. Vždy se krásně přizpůsobím terénu. Jsem mile překvapen jak lyže příjemně čitelně brzdí. není problém sjet téměř jakýkoliv kopeček, jen je nutné si přečíst povrch, aby nedošlo při brzdění k prosmeknutí koleček. Díky rychlému upnutí nohy do lyže, je lepší nepřeceňovat své síly a holt kousek popojít. Radši kousek popojít, než skončit v nemocnici :-). Za mě super.
5
I Avatar autora | 18.10.2019
Po čtyřech vyjížďkách (70km, 1400m převýšení) mám tyto poznatky: Bruslení po hladkém asfaltu je vynikající se stejnou, nebo možná i trochu vyšší rychlostí než v ideálních podmínkách na sněhu (pro mě netrénovaného kolem 10km/h do táhlého kopce 3km, 100m převýšení). Bruslení do kopce lesní cestou s menšími volnými kameny je značně problematické. Když najedete byť na malou překážku, či kámen v momentě kdy "doklouzávate", noha se zasekne. To platí i o "klasice" jen s tím, že Skike špatně vedou směr, proto na klasický skluz jako na běžkách zapomeňte. Přesto jste do kopce nejméně stejně rychlí jako při běhu. Rovnováha na Skike je pro mě horší a dolů jsem ze začátku jezdil poloviční rychlostí než nahoru. Brzdy fungují dobře. Skike se mi zdá být ideální náhrada za podzimní běh, když už vás bolí klouby a nebo si je nechcete opotřebovávat.
5
PL Avatar autora | 6.7.2019
Na Skike V9 Fire 200 jsem přešel z modelu V7 Plus na kterém jsem jezdil cca 2 měsíce. Měl jsem doma pro porovnání i testovací kus V9 Fire 200. Kdo by stejně jako já měl obavy, že to s velkými koly bude mít nejen výhody, ale i nevýhodu v náročnější jízdě tak se nemusí obávat. Sice neustále pomalinku zlepšuji techniku pohybu, ale i tak ihned po přechodu na V9 i při opakovaném porovnávání s V7 Plus je jízda nejen o něco snazší a rychlejší, ale možná je ještě větším bonusem mnohem stabilnější pozice kotníku. Navíc uchycení boty samo o sobě tolik neškrtí nohu v oblasti nártu. Volná pata je také k nezaplacení stejně jako reverselocky. Jízda na horším povrchu neporovnatelně lepší. Opravdu povedené kolečkové běžky pro ty, co stejně jako já nemají v okolí dostatek tras s perfektním povrchem. Jinak koho by zajímala rychlost pohybu, tak dlouhodobě netrénovaný běžkař jako já dokáže na slušném povrchu po rovině jet okolo 3:30/km a táhlý pozvolný kopec pod 5min/km. Z kopce je to spíš o odvaze kdy kolem 2:30/km již raději brzdím... Kolečkové běžky jsou první sport, kde nekoukám kolik mám za sebou km, ale jízdu si užívám ;-)
5
Avatar autora | 1.11.2018
+ Perfektní do nerovného terénu - lesní cesty apod. Na asfaltu samozřejmě velmi pohodová jízda, stylem velmi blízká klasickým běžkám.

5
JM Avatar autora | 26.6.2018
- mám zatím jen pár km, ale kdo chce i mimo asfalt můžu doporučit - super nastavení odklonů- korekce nohy do "O" nebo "X" - silné a dobře seřiditelné brzdy - pláště v terénu "drží" a ani do kopce neprosmekávají - při první jízdě přiložené nářadí ssebou a seřídít přední kolečka, aby lyže jely rovně. Manuál u ních nebyl, tak mě to trošku polekalo, ale na youtube jsou návody - není to nic složitého - asi i díky větším kolům jsou trošku těžší. Pouze na asfalt bych volil nějaký lehčí (a levnější) model pouze na bruslení - klasika na asfaltu je dost složitá, lyže moc nevedou - klasika funguje bezvadně v terénu do kopce. Po úzkých pěšínkách, kde se stejně bruslit nedá