skike v9 FIRE 200

Tip
Značka: Skike
ZdarmaZdarma 13 490 Kč –4 %
XRBK 169
13 490 Kč –4 % 12 950 Kč
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
27.8.2019

skike v9 FIRE 200Terénní skike s pevnou a volnou patou na bruslení i klasiku. Model v9 Fire vychází z populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou jako je tomu např. u modelu v8 lift cross. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. V prodeji model 2019 s inovovaným nastavením brzdy.

Banner-Skier---poradit

Detailní informace

Detailní popis produktu

skike v9 FIRE 200 - Terénní skike s pevnou a volnou patou na bruslení i klasiku. Model v9 Fire vychází z populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu, po trávě apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky spec. mechanismu je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou jako je tomu např. u modelu v8 lift cross. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. V prodeji model 2019 s inovovaným nastavením brzdy.

  • Modelový rok : 2019
  • Pneumatiky: nafukovací gumové pláště Major Grip s duší, rozměr kol: 200 x 50 mm, vrozek pláště je hrubší než na fotce, stejný jako na videu.
  • Ložiska : kuličková ložiska ABEC 7
  • Kolečka : 200 mm kolečka, ( 200 x 50 ) přední se zpětnými zámky Reverselock ( zabraňující protočení vzad ). Rozchod kol  590 mm. Variabilně lze dokoupit a vyměnit za menší a užší 150 mm, např. z modelu skike v8 lift cross.
  • Materiál : hliník / plast
  • Hmotnost : 2,6 kg kus /  5,2 kg  pár
  • Velikost bot : cca EU 36 - 47
  • Maximální nosnost : 120 kg ( doporučujeme do cca 110 kg )
  • Maximální tlak : 5,5 atm.
  • Brzdy : 2x patentovaný, nastavitelný brzdový systém (zpomalovací účinek brzd dosahuje hodnoty > 6,5 m/s)
  • Další vybavení : Délkově nastavitelný držák kolem paty pro různou velikost obuvi, Patentovaný systém nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu(přispůsobení pro nohy typu X/O ).

Jízda na skike je v podstatě samostatná všestranná sportovní disciplína, protože lidé, kteří jezdí na skike trénují více než 95 % svých svalů a to v přírodě a téměr v každém terénu. Jízda na skike je také určená k podpoře Vašeho oblíbeného sportu jako náhrada a doplňková sportovní činnost. Budete mít možnost celoročně zvyšovat Vaši sportovní výkonnost v případě, že se nemůžete věnovat Vaší oblíbené sportovní činnosti. Skike můžete využít jako doplněk k jízdě na kole, běžeckému lyžování a k dalším sportovním aktivitám. Propracovaný vzhled, nafukovací pneumatiky, vysoce účinné, patentované brzdy a chytré nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu (postavení nohou typu O a X) nabízí nový způsob trávení času pod širým nebem bez ohledu na rovinatost terénu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Skike
Hmotnost: 8 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
3x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
XRBK 169 XRBK 169
5
PL Avatar autora | 6.7.2019
Na Skike V9 Fire 200 jsem přešel z modelu V7 Plus na kterém jsem jezdil cca 2 měsíce. Měl jsem doma pro porovnání i testovací kus V9 Fire 200. Kdo by stejně jako já měl obavy, že to s velkými koly bude mít nejen výhody, ale i nevýhodu v náročnější jízdě tak se nemusí obávat. Sice neustále pomalinku zlepšuji techniku pohybu, ale i tak ihned po přechodu na V9 i při opakovaném porovnávání s V7 Plus je jízda nejen o něco snazší a rychlejší, ale možná je ještě větším bonusem mnohem stabilnější pozice kotníku. Navíc uchycení boty samo o sobě tolik neškrtí nohu v oblasti nártu. Volná pata je také k nezaplacení stejně jako reverselocky. Jízda na horším povrchu neporovnatelně lepší. Opravdu povedené kolečkové běžky pro ty, co stejně jako já nemají v okolí dostatek tras s perfektním povrchem. Jinak koho by zajímala rychlost pohybu, tak dlouhodobě netrénovaný běžkař jako já dokáže na slušném povrchu po rovině jet okolo 3:30/km a táhlý pozvolný kopec pod 5min/km. Z kopce je to spíš o odvaze kdy kolem 2:30/km již raději brzdím... Kolečkové běžky jsou první sport, kde nekoukám kolik mám za sebou km, ale jízdu si užívám ;-)
XRBK 169 XRBK 169
5
Avatar autora | 1.11.2018
+ Perfektní do nerovného terénu - lesní cesty apod. Na asfaltu samozřejmě velmi pohodová jízda, stylem velmi blízká klasickým běžkám.

XRBK 169 XRBK 169
5
JM Avatar autora | 26.6.2018
- mám zatím jen pár km, ale kdo chce i mimo asfalt můžu doporučit - super nastavení odklonů- korekce nohy do "O" nebo "X" - silné a dobře seřiditelné brzdy - pláště v terénu "drží" a ani do kopce neprosmekávají - při první jízdě přiložené nářadí ssebou a seřídít přední kolečka, aby lyže jely rovně. Manuál u ních nebyl, tak mě to trošku polekalo, ale na youtube jsou návody - není to nic složitého - asi i díky větším kolům jsou trošku těžší. Pouze na asfalt bych volil nějaký lehčí (a levnější) model pouze na bruslení - klasika na asfaltu je dost složitá, lyže moc nevedou - klasika funguje bezvadně v terénu do kopce. Po úzkých pěšínkách, kde se stejně bruslit nedá